Ramai Kcam Cikgu Kahwin Dengan Anak Murid Beza Umur 11Tahun, Akhlrnya Cikgu Buka Cerita sebenar

Sebelum ini, tular di TlkTok mengenai seorang guru wanita berkahwin dengan bekas pelajarnya. Walaupun jarak umur berbeza 11 tahun namun ia bkan menjadi penghalang untuk pasangan merpati dua sejoli ini.

Bkan ajak pelajar berangan

Perkongsiannya sebelum ini mendapat pelbagai reaksi dan kritikan daripada warganet. Ada juga di antara mereka yang mengatakan bahawa wanita berkenaan seolah-olah mengajak pelajar di luar sana untuk berangan berkahwin dengan guru.

Susulan daripada itu, Anies Hashim tampil memberi penjelasan bahawa tujuan dia memuat naik video berkenaan adalah untuk berkongsi detik-detik bahagia bersama suaminya serta mengucapkan ribuan terima kasih kepada mereka yang mendoakannya serta keluarga.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Pertama sekali saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada semua yang telah memberi ucapan, mendoakan saya dan juga keluarga saya. Saya doakan kembali buat anda semua sentiasa dalam lindungan dan kasih sayang Allah. InsyaAllah.

Saya ingin memberi respon sedikit berkenaan dengan komen seperti lepas ni makan ramai lagi yang berangan nak kahwin dengan cikgu. Isu berangan ni bukan dengan cikgu sahaja dengan artis pun boleh terjadi, dengan influencer, dengan model dengan pemimpin.

Walau bagaimanapun, guru tersebut menegaskan bahawa dia bukan mahu mengajak pelajar untuk berangan berkahwin dengan guru malah hanya meluahkan rasa keterujaan apabila rupa-rupanya jodohnya berdekatan dengannya.

Sebab saya cikgu, jadi orang akan tunding jari tu lebih. Saya sangat faham jadi saya tak kisah dengan komen. Lagi satu saya ingin tekankan saya tidak mengajak, dia cuma tulis kat situ garis masa yang Allah dah tentukan. Saya rasa sangat teruja. Saya rasa macam ‘ Ya Allah rupanya jodoh aku ada je dekat situ’.

Dan lagi satu bukan mudah seseorang itu nak pilih calon hidup. Saya pun bukan bercinta dengan suami saya tu sejak dia di sekolah dah 4 tahun. Itu pun kami tak berjumpa. Jadi saya pun tak tahu celah mana yang saya tunjuk contoh tak baik itu.

Namun begitu dengan rasa rendah hati, ibu kepada dua anak ini turut memohon maaf kepada sesetengah pihak yang kurang senang dengan video tersebut.

Jodoh pertemuan Sudah ditentukan

Semoga Kekal bahagia

Mnejengah ke ruangan komen, rata-rata warganet turut menyokong guru berkenaan kerana tiada lsu yang perlu dibangkltkan kalau itu adalah jodohnya. Malah ada juga di antara mereka yang mendoakan agar rumah tangga mereka kekal hingga ke Syurga.

Sumber : ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*