Wanita Lama tunggu 0rder,

Sejak kebelakangan ini, semakin banyak lsu individu yang hilang sabar berlaku tldak kira tempat, masa dan situasi. Terbaru, satu video menunjukkan seorang wanita yang menjerlt-jerit memrahi pekerja, tular dan menarik perhatian netlzen.

“Customer ni datang dulu, tapi meja lain dapat dulu, so dia mrah…” Kejadian yang berlaku di salah satu restoran di Batu Pahat, Johor itu difahamkan atas sebab seorang pelanggan yang tldak berpuas hati gara-gara makanannya yang dipesan sampai lewat dari orang lain.

Difahamkan, wanita tersebut telah memesan roti nan mozarella lebih awal, namun meja sebelah yang Iebih lewat sampai telah menerima pesanan roti nan kosong terlebih dahulu.

“Dia dah explain pada cashier, tapi diorang yang tak puas hati…” Menerusi penjelasan seorang individu yang berada di tempat kejadian, wanita yang mengamvk tersebut sebenarnya telah dari awal menerangkan situasi dengan baik, namun pihak peniaga yang mencetuskan rasa tldak puas hati hingga menimbulkan perbalahan.

Namun begitu, pertelingkahan itu difahamkan telah diselesaikan dengan cara baik di mana suami wanita tersebut terlebih dahulu memintaMaaf dan berpelukan sesama mereka.

“Abang to azan nak halau setan…” Dalam pada itu, terdengar laungan azan daripada lelaki berbaju biru membuatkan situasi tegang bertukar kelakar apabila rata-rata netizen terhibur namun ‘respect’ dengan cara lelaki tersebut menenangkan keadaan.

“Jalan mudah untuk glamour, japlagi TV panggil tu…”

“Tekak aku yang saklt..”

Sumber : Redaksl

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*