Anak Lelaki Aliff Syukri Terpksa Dikejarkan Ke H0spital

Selepas berdepan detikCemas apabila salah satu bilik di rumah banglo mereka terbakar pada Rabu, pasangan usahawan kosmetik, Dato Seri Aliff Syukri dan Datin Seri Shahida diuji dengan salah seorang anak lelaki mereka terpksa dikejarkan ke pusat perubatan.

Kongsi Baem Terlantar Di Atas Katil. Menerusi hantaran di lnstagram, Shahida dilihat memuatnaik foto bersama anak lelakinya, Ibraheem Adham,10, yang sedang terlantar di atas katil berserta kapsyen yang menitipkan doa agar diberikan kesembuhan dengan cepat.

Bagaimanapun, dia tidak mendedahkan punca sebenar anak lelakinya itu terpaksa dikejarkan ke pusat perubatan. “Get well soon my boy @baemadham_terlajaklaris” tulis Shahida.

Tinjauan di hantaran akaun mediaSosial Ibraheem atau disapa sebagai Baem menyatakan punca kanak-kanak tersebut dimasukkan ke hospital adalah kerana berasa saklt pada perut sewaktu perjalanan ke sekolah.

“Baem taktahu masa pergi sekolah tadi. Tiba-tiba Baem rasa sakit sangat. Sampai takboleh nak bangun. Awak semua doakan baem cepat sembuh ya. Sekarang baem berada di hospital.”-tulis pengendali akaun Ibraheem.

Netizen Titip Doa. Di Ruangan komen, ramai pengguna laman itu menitipkan doa agar Baem diberikan kesembuhan dengan cepat.

“Semoga cepat sembuh Baem..InsyaAllah..Aminn.” “Semoga cepat sihat sihat seperti sedia kala..Aamin Ya Robb” “Take care Baem! Semoga Allah permudahkan segala untuk baem ye..Aamin” komen mereka

Sumber : Murai

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*