ibu murid datang sekolah cikgu Tp Ramai Puji Slkap Cikgu

Tujuan menghantar anak-anak ke sekolah adaah dengan niat untuk memberi pendidikan di sekolah dengan pemantauan terbaik dari guru-guru. Justeru, ibu bapa haruslah memberi kerjasama dan kepercayaan buat guru dalam mengajar dan mendisiplinkan anak-anak di sekolah.

Serang cikgu sebab anak kena cublt. Namun begitu, berbeza dengan perkongsian yang tular hari ini, menunjukkan seorang ibu murid yang datang ke tadika dan menyerang seorang guru wanita gara-gara tak pugs hati anaknya dicubit.

Menerusi perkongsian @qaseh di Tlktok, guru tersebut dilihat mempertahankan dirinya dan memberitahu bahawa dia tldak pernah menyentuh mana-mana anak murid jauh sekali mencublt.

“Saya tak tahu lah, tapi mungkin minggu lepas…” Apa yang membuatkan netizen geram adalah ibu murid menjawab mungkin kejadian berlaku pada beberapa minggu lalu, guru tersebut menyatakan bahawa tempoh diperkatakan adalah kuarantln hingga ibu ini terus-terusan memutar belit kata-katanya.

“Anak2 ni kadang ada benda boleh dengar ada benda tak boleh..” Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netlzen geram dengan tingkah laku ibu murid berkenaan dan tidak setuju dengan tindakannya menyerang guru wanita terbabit.

Malahan, para netizen berpendapat ramai anak-anak kini semakin tidak berdisiplin kerana adanya sikap ibu bapa yang mempertahankan anak tanpa usul periksa.

Ummiaza _isteri shahidan ” anak2 ni kadang ada benda boleh dengar tapi nak percaya tu kena selidik betul2.. anak2 ni kat rumah lain, kat sekolah lain perangainya.. ”

“aku kena cublt ngn cikgu pon x berani bg thu parents Ig dia soal mcm ii ada lah”

Lina Nizam Ng. “Aku dulu kne cubit dgn cikgu ngadu kt mak .. Mak aku tnye cubit kt mne.. lepas tu Dia tambah cubit ”

“Bila cikgu to kata 2 minggu lepas kuarantin, tiba2 tak tahu lak…”

Sumber : Redaksl

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*