tunjuk bukti semua bahan berkualiti

Belum cukup seminggu umat Islam menyambut puasa, segelintir pelanggan bazar Ramadan mengeluh mengenai harga makanan dijual yang dikatakan mahal dan tidak berbaloi dengan kuantiti dan kelazatan.

Selain peniaga bazar, tukang masak popular Chef Ammar Ali juga tidak terkecuali dikrltik netlzen apabila mereka menyifatkan harga makanan dijual seperti ‘ceklk dar,ah’ yang tidak mampu dibeli oleh semua orang.

Seorang pengguna aplikasi Tlk Tok, @momomqms berkongsi beberapa video memaparkan chef yang berasal dari Palestin itu meluahkan rasa kecewa dipercayai ketika melakukan sesi TlkTok Live baru-baru ini.Jangan ajar saya.

Chef Ammar menjelaskan, semua bahan digunakan untuk memasak adalah berkualiti tinggi selain cara penyediaan agak rumit sekali gus dapat memastikan kebersihan serta kepuasan hati dalam kalangan pelanggan. Guna minyak sapi, ayam bukan cuci atas lantai.

Tidak cukup dengan itu, dia juga cuba menyakinkan pengikut dengan menunjukkan secara terperinci bahan serta kandungan digunakan dalam masakan.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata memberikan pendapat bahawa pilihan terletak di tangan masing-masing. Sekiranya harga berbaloi dengan rasa, tidak salah untuk mencuba.

Ini kerana Chef Ammar sudah mempunyai pengalaman dalam bidang masakan dan perhotelan selama berpuluh tahun, jadi memang ‘standard’ bagi harga yang ditetapkan.

Dia faham la bab2 pengeluaran makanan ni

Dah bertahun beli, memang puas hati

Barang sekarang memang mahal.

Sumber : OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*