“Basl & berlendir..Masak untuk apa ye..” DSVlda kcewa beli nasi dagang panas2 buat bersahur lain yang jadi

Sejak bermulanya Ramadan, pelbagai kisah berkenaan juadah berbuka puasa dan bersahur menjadi tumpuan selepas ditularkan oleh para pembeli.

Kebanyakan mereka menceritakan nasib kurang baik yang dialami apabila membeli makanan kurang elok dan tidak padan dengan harga serta namanya.

Nasi baru beli dah berlendir. Hal ini turut dialami sendiri oleh usahawan kosmetik kontroversi, Dato’ SerlVlda apabila makanan yang dibeli oleh pemandunya di salah satu kedai makan terkenal di Kampung Baru sudah basi walaupun baru sejam dibungkus.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dato Seri Vida (@datoserivida)

Apabila makanan yang dipesan itu sampai, DSVlda mendapati nasi dagang tersebut tidak boleh dimakan lagi. Tambahnya, nasi tersebut terlihat berlendir padahal menurut pemandunya, juadah berkenaan baru sahaja diambil dari pengukus sebelum dibungkus.

Dari video yang dikongsikan, dapat dilihat riak wajah kecewa DSV kerana makanan yang sepatutnya menjadi juadah sahur kira-kira jam 3 pagi itu tidak boleh dimakan sama sekali.

Boleh jadi peniaga tk sengaja. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata berpendapat bahawa berkemungkinan nasi tersebut dibungkus ketika masih panas sehingga wap terperangkap dan menjadikan nasi itu basi.

Mereka juga berharap agar DSV tidak begitu ambil hati kerana boleh jadi peniaga berkenaan tidak sengaja dan tidak dapat mengagak yang nasi dagang dibeli itu akan rosak dalam masa beberapa jam sahaja selepas dibungkus.

Mungkin cara masak salah sebabtu cepat rosak

Bukan rezeki Dato’ mungkin

Ada yang pernah alami nasib sama

Sumber : OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*