“kau ingat orang nak buat jadi bini ke…” Puteri Sarah bersyukur ada yang sudi terb0ngkar perangai sebenar lra Kazar

Pendedahan yang dibuat oleh Puteri Sarah Liyana berkenaan rumah tangganya yang diganggu oleh selebriti muda, lra Kazar baru-baru ini agak mengejutkan ramai.

Puteri Sarah juga sempat mempertikaikan tindakan tldak bermoral anak kepada pelakon senior, Kazar Saisi itu yang tak putus-putus mengganggv suami orang sedangkan dia sudah mempunyai teman lelaki.

“Yang penting laki tu hot dan kaya”.mOleh sebab itu, seorang wanita yang memperkenalkan diri sebagai ‘bekas’ kawan kepada lra telah tampil mendedahkan perangai sebenar selebriti muda itu yang dikatakan menjadi punca pergolakan rumah tangga antara Puteri Sarah dan suaminya hampir 3 tahun.

Lebih panas apabila tular perkongsian bekas sahabat Ira Kazar dikenali sebagai Mira Bakri yang pernah berkawan sejak sekolah sehingga usia 19 tahun.

“Takkan lah tiba-tiba Syamsul terhegeh-hegeh kat kau. Siapa kau? Benda takkan jadi kalau kau tak tawar sesuatu. “Aku bukan tak kenal kau perempuan. Kau kalau bab benda macam ni kau laju je. Yang penting laki tu hot dan kaya. Kau psik0 mamat tu, kau acah orang kejar kau pula,” tulisnya.

Kata Mira lagi, sejak dari dulu lagi dia menegvr bekas rakannya itu namun tetap tidak berubah. Dalam pada itu, Mira turut bersimpati dengan nasib Puteri Sarah yang sering diganggu serta menerima ugvtan daripada Ira.

Bukan itu saja, katanya lagi lra turut mengganggv Sarah dengan menghubunginya berpuluh kali jam 2 hingga 5 pagi. “Kalau kau seksl tapi perangai macam sund*l, kau ingat orang nak buat jadi bini ke? Kau dah perangkap dia, lagi mahu sembang kuat. Sebab tu aku cakap kerja, Kerja, Sebab bila kerja, kau tak slbuk nak itu ini. Ada duit sendiri,” katanya.

Sementara itu, Mira menegaskan bahawa dia tidak mereka cerita mengenai lra. Bagaimanapun, Mira turut berpesan kepada orang ramai supaya tidak menyentuh nama keluarga Ira kerana mereka tiada kena-mengena dengan lsu tersebut.

Dalam satu entri lain, Mira berkata apa yang didedahkannya itu bukan fltnah tetapi kenyataan. Ujarnya disebabkan Puteri Sarah tidak mahu cerita, biar dia yang ceritakan perkara tersebut.

Walau bagaimanapun setakat ini belum ada kenyataan daripada pihak Ira Kazar memandangkan dia seakan mengambil langkah berdiam diri sahaja.

Suami Puteri Sarah juga masih lagi belum mengeluarkan sebarang penjelasan dan diharap rumah tangga mereka dalam keadaan baik-baik sahaja.

Sumber : Rotikaya & omm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*