Mengatakan Kadazan Menari Menggunakan Seluar Dalam, Netlzen Mintak Dato’ Aliff Syukri MohonMaaf

USAHAWAN kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri dikcam netizen apabila memuat naik video muzik lagu raya terbaharunya berjudul Kelepok Raya.

Terdapat juga segelinti netilzen kurang senang dengan Dato Aliff syukri yang mengatakan masyarakat kadasan dusun menari mengunakan seluar dalam.

Terdapat juga komen dari masyarakat kadasan dusun meuntut permohonan maaf dari Dato Aliff atas kata-katanya itu.

Rata-rata netizen menegur aksi tarian penari lelaki dalam video tersebut yang dilihat kurang sesuai untuk tontonan umum.

Aksi tiga penari lelaki yang meliuk lentuk menarik dengan memakai songkok di dalam sedutan video klip tersebut mengundang rasa kurang senang penonton.

Aliff Syukri minta netizen ‘open minded’, tarian lelaki lembut dalam MV ‘Kelepok Raya’ itu seni… Sudah tapis babak panas.

Tamil meniawab beberapa krltikan netlzen itu, Aliff memberitahu lelaki yang diundang menari dalam video tersebut adalah penari profesional.

Kelepok Raya yang boleh ditonton menerusi saluran YouTube Rusa Music pada Rabu. Sebelum ini, Alifff memuat naik beberapa klip teaser di laman lnstagram miliknya.

Seperti kebiasaannya, usahawan kontroversi, Dato’ Seri Aliff Syukri akan mengeluarkan lagu raya seperti beberapa tahun sebelum ini.

Namun begitu, potongan muzik video (MV) untuk lagi raya bertajuk Kelepak Kelepuk Raya itu telah mendapat perhatian ramai apabila tampil dengan beberapa orang penari lelaki yang berbaju Melayu.

Namun begitu, penari tersebut tidak dapat dikatakan sebagai ‘segak’ kerana tampil dengan wajah dirias seperti wanita dan menari ‘melentik-lentik’ disamping usahawan berkenaan.

Pastinya seperti biasa ramai yang mengecam tindakan Dato’ Aliff yang mengambil risiko dengan mengunakan khidmat penari lelaki berbaju Melayu namun muka penuh make up.

Sumber : Mstar , OMM & YT ViraI membawang kini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*