“Kalau Tknak mahal beratur sendiri..” Netlzen, Lelaki pertikai harga nasi arab Chef Ammar buat ramai meluat

Nampaknya isu harga nasi arab Chef Ammar yang viral belum sampai ke penghujung lagi. Setiap hari, masih ada isu dari segi aduan, pertikaian dan rasa tk puas hatl netlzen terhadap apa yang berlaku.

Terbaru, seorang lelaki mengamuk apabila mendapati harga nasi arab yang sepatutnya RM50 menjadi RM65 gara-gara membeli dari runner but ramai ge,ram.

“Pakai orang tengah memang Iaaa…” Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen meluat dan geram dengan luahan empunya video yang disifatkan tidak memahami maksud harga ‘markup’ yang ditetapkan oleh runner.

Malahan, mereka menyarankan untuk lelaki ini membeli sendiri dengan beratur panjang selama berjam-jam untuk merasai sendiri pengalaman ‘manis’ membeli dengan hasil titik peluh sndiri.

“apebenda slak, aku punya lah dengar smpai abis, ingat ko beli beratur smpai kene bayar 65, upanya dgn org tgh..dah tentu lah dia up harga..”

“Pakai org tengah… nung laaaaa… nak RM50 beratur laaa sendiri.”

“15 inggit adalah harga sebuah kemalasan… harga masa yg kite nk jimatkan dri beratur… harga yg dijamin kite dpt nasi tu… x dpt dia pulang duit..”

“Sesuai la to bayaq 15hengget utk orang yg malas bang. Sy bell haritu lamb shank rm50 ja. Tp saya beratoq almost 3jam la. Saya ada post kt TT sy”

“alamak xfhm la oden bru rm15. combo 3 paket bru rm35.. ”

“senang cerita mcm ni. kalau bell dari agent ke ps ke lebih dari hrg asal mksdnye dia markup upah dia tolong beli.nk murah beli sendiri dkt kedai bang”

Sumber Redaksi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*