Perlekeh Hasrat Kami Akan Bernikah Semula! Ras Adiba Tampil Bersuara B1das Kenyataan

Meskipun pernah bercer4i sebelum ini namun jodoh mereka masih kuat. Bekas personaliti TV, Datuk Ras Adiba Radzi, selamat mendirikan rumah tangga semula dengan dengan bekas suaminya Mohamed Azam Ali, dalam sebuah majlis ringkas di Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) baru-baru ini.

Ahli Dewan Negara, Senator Datuk Ras Adiba Radzi tampil bersuara selepas terdapat pihak yang tidak bertanggungjawab telah memperlekehkan hasratnya dan suami, Mohamed Azam untuk bernikah semula.

Hasrat Untuk Berbaik Semula Telah Diperlekeh

Menerusi hantaran di Instagram, Ras Adiba menceritakan bahawa ada yang mempers3ndakan sebagai seorang j4nda dan suaminya sebagai duda. Malah ada yang mempersoalkan hasrat mereka untuk bernikah semula.

“Tika saya serta suami berbalik semula, ada yang mempersendakan saya sebagai seorang j4nda dan dia sebagai dvda. Ada yang menyoalkan hasrat kami untuk bersatu dan memperlekehkan hasrat kami untuk bernikah kembali.”- Kata Ras Adiba

Tiada Manusia Yang Sempurna

Akui tiada manusia yang sempurna, dia turut menyifatkan pihak yang memperlekehkan hasrat mereka sama seperti memperlekehkan aturan Illahi.

“Kepada mereka ini, ingin saya berkata, kita adalah manusia dan kita tiada hak untuk menilai orang lain. Tiada yang sempurna.

Tika kalian mempersoalkan dan persendakan kami, ianya seperti kalian memperlek3hkan aturan Illahi. Jodoh dan ajal di tanganNya. Siapalah kita untuk persoalkan Qada dan Qadar, semuanya sudah tertulis.”-Kata Ras Adiba

via Instagram Ras Adiba


Di akhir hantaran nya, Ras Adiba turut meminta pihak terlibat untuk tidak mengambil pusing dengan hidup orang lain, serta bersyukur dengan apa yang ada sebelum ianya ditarik dari kita.

Terdahulu, Ras Adiba dan suami berkahwin pada 16 Mac 2019 di Masjid Jamek Al Khadijah, Pantai Dalam, Kuala Lumpur. Bagaimanapun, Ras Adiba memilih untuk merahsiakan mengenai percer4ian mereka sebelum ini kerana menganggap ia perkara peribadi yang tidak perlu dikongsikan kepada umum.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! TTK

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*